niedziela, 28 czerwca 2009

Florystyka Ślubna

Wielokrotnie spotkałem się z osobami które po swoim ślubie były rozczarowane z bukietu ślubnego, bukietów dla rodziców itp. Po krótkiej rozmowie okazuje się że skorzystały z usług Salonu Kwiatowego, Florystycznego itp. który ma już swój prestiż i doświadczenie. Zgadzam się z tą opinią a co więcej osobiście mogę ją potwierdzić. Otóż wielokrotnie chciałem zlecić wykonanie mojego zamówienia pracownikom naszej kwiaciarni i każdorazowo kończyło się to całkowitą przebudową bukietu. Większość Kolegów i Koleżanek z branży po zdobyciu prestiżu zrzucili wszystkie obowiązki na pracowników którzy nie wkładają w swojej duszy lecz traktują jako obowiązek.
Od samego początku powstania naszej Firmy nastawiłem się na Florystykę Ślubną która przynosi mi wiele radości i uczucie spełnienia. Do każdego bukietu podchodzę z takim samym zaangażowaniem i pasją. Zamawiając kompozycje ślubne w naszej firmie nie możesz się spodziewać wielkiego salonu Kwiatowego lecz małej kwiaciarni która nastawiona jest na profesjonalizm swoich usług. Każdy klient odbierający swoje zamówienia ślubne wraca po kilku dniach z podziękowaniami co bardzo mocno mnie podbudowuje.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz